Wydział Mechaniczny Politechniki Wrocławskiej poszukuje kandydata na stanowisko:
Asystent / Asystentka Dziekana Wydziału
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: ADK/W10/80/2024
Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację całokształtu zadań związanych z pełnieniem funkcji Asystenta/Asystentki Dziekana Wydziału.
Zakres obowiązków:
- obsługa sekretariatu Dziekana Wydziału,
- organizacja spotkań i prowadzenie kalendarza Dziekana i Prodziekanów,
- opracowywanie raportów, zestawień i sprawozdań wynikających z zadań realizowanych przez Dziekana,
- przygotowywanie korespondencji w języku polskim i języku angielskim,
- realizacja procesu zakupów – drobne zakupy biurowe,
- opracowywanie ogólnych prezentacji multimedialnych,
- zamawianie i nadzór nad materiałami promocyjnymi,
- przygotowywanie wniosków o upoważnienia i pełnomocnictwa dla władz Wydziału,
- administrowanie stroną internetową Wydziału,
- inne obowiązki polegające m.in. na realizacji powierzonych zadań w ramach w organizacji imprez wydziałowych, współpracy z Koordynatorem ds. Promocji, prowadzeniu rejestrów dokumentów, dedykowanych skrzynek mailingowych, archiwizacja dokumentów.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej (mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku),
- umiejętność wszechstronnej pracy z komputerem, w tym edycja dokumentów, sporządzanie zestawień, wyszukiwanie informacji, analiza i prezentacja danych,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność,
- komunikatywność, odporność na stres i wielozadaniowość,
- odpowiedzialność, sumienność, terminowość, umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę z pensją zawsze na czas,
- trzyskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa + dodatek za wieloletnią pracę (3-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy),
- pakiet benefitów (13-ta pensja, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny, preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe),
- przestrzeganie zasady work-life balance (praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30),
- atrakcyjny system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (dofinansowanie kursów językowych i studiów, certyfikowanych szkoleń specjalistycznych, zajęcia sportowe),
- atrakcyjną lokalizację w centrum miasta.
Informujemy:
Zgodnie z Ustawą z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 31.07.2017 r. w sprawie trybu, sposobu i zakresu uzyskiwania i udostępniania informacji z Rejestru z dostępem ograniczonym oraz sposobu zakładania konta użytkownika, każda osoba przed zatrudnieniem zobowiązana będzie przedłożyć dokumenty wymagane w/w przepisami w tym informację z Krajowego Rejestru Karnego, jak również zostanie zweryfikowana w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
Te oferty mogą Cię zainteresować!