Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Administrator ds. operacji inwestycyjnych
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/5740
OBOWIĄZKI:
Pracownik odpowiedzialny jest za dbałość o poprawność procesowania transakcji, kontakt mailowy lub telefoniczny z rożnymi działami firmy. Do zakresu obowiązków należy również utrzymanie procesu, dostarczenie raportów na określony czas, oraz niwelowanie różnic miedzy systemami poprzez nanoszenie poprawek.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: dokładność oraz sumienność
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy
Uprawnienia: zdolność szybkiego uczenia się
Wymagania inne:
rozwiązywanie rutynowych problemów z własnej inicjatywy, przeglądanie rutynowych wyjątków indywidualnie dla każdego przypadku, eskalacje, monitorowanie prawidłowego transferu plików handlowych i rozwiązywanie zapytań związanych z księgowaniem transakcji
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Te oferty mogą Cię zainteresować!