Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach
Specjalista ds. administracji biurowej
Miejsce pracy: Słubice
Numer: StPr/21/0023
OBOWIĄZKI:
Pracownik będzie głównie odpowiedzialny za: 1. Odpowiednie przygotowania do początkowego etapu zakładania firmy, w tym wynajem biura / magazynu, skierowany lokalnie system pracy firmy, rekrutacja nowych pracowników itp.2. Codzienne zarządzanie biurem3. Zarządzanie magazynem, w tym logistykę i dostawy4. Inne sprawy firmowe
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera (internet, Microsoft Office)
Wymagania inne:
[Umiejętność 1] : Posiadanie doświadczenia w zarządzaniu administracyjnym
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Słubice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach
Te oferty mogą Cię zainteresować!