Strona główna   >   Oferty pracy   >   Sekretarka

Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach, dolnośląskie / Polkowice, 2021-02-12

Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Sekretarka
Miejsce pracy: Polkowice
Numer: StPr/21/0085
OBOWIĄZKI:
Obsługa programu Biblioteka Akt, wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu POLTAXPLUS, czynności pomocnicze przy obsłudze deklaracji podatkowych oraz przy archiwizacji dokumentów, rejestrowanie korespondencji.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak


Wymagania inne:

umiejętność redagowania pism, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętności interdyscyplinarne:grzeczność i uprzejmość.

Miejsce pracy:

Polkowice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 440 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

Te oferty mogą Cię zainteresować!

wczoraj

Policealna Szkoła Zawodowa Centrum Nauki i Administracji w Warszawie

małopolskie, Kraków

wczoraj

Policealna Szkoła Zawodowa Centrum Nauki i Administracji w Warszawie

dolnośląskie, Wrocław

2021-03-07

Powiatowy Urząd Pracy we Wschowie

lubuskie, Wschowa

2021-03-07

Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

śląskie, Zabrze