Strona główna   >   Oferty pracy   >   Asystent / Asystentka Biura - Recepcjonista / Recepcjonistka

Asystent / Asystentka Biura - Recepcjonista / Recepcjonistka

Bilfinger Tebodin Poland Sp. z o.o., pomorskie / Gdańsk, 2021-02-01

Bilfinger Tebodin jest jedną z wiodących na świecie firm doradczych i inżynieryjnych. Jako członek grupy Bilfinger jesteśmy częścią silnej globalnej sieci 37 000 osób, oferującej rozszerzoną wiedzę w wielu dziedzinach. Świadczymy doradztwo i rozwiązania inżynieryjne na bardzo wysokim poziomie, jak również profesjonalnie zarządzamy projektami i budową, wszędzie tam gdziekolwiek znajduje się klient.

Nasze usługi w Europie Środkowej i Wschodniej (CEE): Bilfinger Tebodin w Europie Środkowej i Wschodniej obejmuje wszystkie etapy cyklu życia projektu w ramach czterech międzynarodowych linii biznesowych: Doradztwo (Consulting), Inżynieria (Engineering), Inżynieria Procesowa (Process Engineering) i Zarządzanie budowami i projektami (PMC).

Nasze rynki: Silnie koncentrujemy się na segmentach rynku: przemysł, żywność, (bio-) farmacja, ropa i gaz, energetyka, rynek nieruchomości i infrastruktura, łącząc specjalistyczną wiedzę i międzynarodową ekspertyzę, aby zaoferować naszym klientom najlepsze rozwiązania.

Nasze lokalizacje oraz pracownicy: Mamy 18 biur na Węgrzech, w Serbii, Czechach, Polsce, Rumunii, Rosji, Ukrainie oraz zespoły rozlokowane na aktualnie zarządzanych budowach w całym regionie. Bilfinger Tebodin w Europie Środkowej i Wschodniej to jeden zespół złożony z 800 fantastycznych pracowników-kolegów, ekspertów w swoich dziedzinach, gotowych dzielić się wiedzą, doświadczeniem i pomysłami. Naszą siłą jest wielodyscyplinarny, zaangażowany i doświadczony zespół, który dąży do zapewnienia pomyślnej realizacji potrzeb klientów.

 


Asystent / Asystentka Biura - Recepcjonista / Recepcjonistka

Miejsce pracy: Gdańsk
Do Twoich
zadań
należeć
będzie:

  • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą
  • wsparcie administracyjne pracowników biura np. drukowanie, formatowanie projektów itp.
  • zarządzanie dostawami i usługami na potrzeby biura
  • organizacja spotkań i wyjazdów służbowych
  • archiwizacja dokumentów
  • obsługa centrali telefonicznej
Jakie są
nasze
wymagania:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku lub w pracy administracyjnej
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office (MS Word, MS Excel oraz Power Point)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • komunikatywność, bardzo dobra organizacja pracy
  • samodzielność i odpowiedzialność
Co
oferujemy:
  • umowę zlecenie, około 80 godzin miesięcznie
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
  • przyjazną atmosferę pracy
  • owocowe środy
  • pracę w międzynarodowej firmie o rozbudowanej strukturze organizacyjnej
Kontakt

Te oferty mogą Cię zainteresować!

dzisiaj

TWO-UP DIGITAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

małopolskie, Kraków

dzisiaj

Poland Workforce sp. z o.o S.K.A.

dolnośląskie, Wrocław